Wednesday 17 August 2011

Velkommen i teltet

Velkommen på min nye blog. Her kan du læse om forberedelserne til og følge med på min næste tur.
I midten af november tager jeg til New Zealand for at vandre, klatre, sejle, ro, surfe og tomle hele landet rundt, møde nye spændende mennesker og opleve en masse eventyr.
Det er en temmelig dogmatisk rejse med få regler:
  • Transport skal foregå for egen maskine, eller ved at tomle. Offentlig transport må bruges, når der ikke er andre muligheder for at komme frem - hvis nu jeg finder på at tage til Fiji. Der er ret langt at svømme.
  • Overnatning foregår i telt, undtaget hvis man ikke må sove i telt, eller der er sikkerhedsmæssige grunde til at lade være - hvis nu det stormer helt vildt.
Dog vil jeg have et lille udhvilingssted i Gisbourne, hvor en ven af ven bor, og jeg gerne må lægge lidt rent tøj og komme forbi til et rigtigt bad og en vaskemaskine og et komfur og den slags umådelig luksus imellem turene.

No comments: