Tuesday 29 November 2011

Auckland til gulf harbour/orewa

Paa trods af at transporten er noget mere besvaerlig end jeg regnede med har jeg naaet et godt stykke og modt en del interessante mennesker.
Jeg tog faergen fra auckland op til gulf harbour og ville overnatte paa doc's campsite i shakespear nationalpark og spurgte en af jakkesaetsherrerne hvordan man nemmest kommer derud. Det gor man med bussen, men han ville da meget gerne give mig et lift. Jakkesaetsherren viste sig at hedde christo og var lidt bekymret for at parken maaske var lukket pga skadedyrsudryddelse og gav mig sit telefonnummer, hvis nu der var noget. Parken var lukket, men jeg naaede den sidste bus ud og blev sat af i orewa, hvor der er en helt almindelig campsite. Der kom haengekojeteltet op for forste gang, og var glimrende at sove i. Jeg skrev en lille sms om at jeg var endt i orewa i stedet og sov der og christo (og melinda) skrev tilbage at det var godt og at de er ved at bygge et hus i bay of island, saa naar jeg kom derop skulle jeg sige til.

No comments: