Tuesday 1 November 2011

Memo til selv

Seks pas á 24 squats, 20 mavebøjninger, 15 burberrys på 23 minutter. Jeg var til crossfit i roklubben i går. Det er eddermame hårdt.
Jeg tømte også mit roskab og cyklede hjem med svømmefødderne bagpå cyklen; de bor ellers nede i klubben dejligt tæt på vandet, hvor de også skal bruges. Svømmefødderne skal sådan set ikke med til New Zealand,jeg nøjes med snorkel og maske, men det kan jo være, der er en anden, der kan bruge mit skab mens jeg er væk.
Det er lidt mærkeligt med alle de her opsigelser af alting, og farvelbesøg, som alle parter lader som om ikke er en rigtig afsked, det kan jo være vi lige når at ses igen før jeg tager afsted. Rejseforsikring er i hus, flybilletter indkøbt (Aalborg-København-London-Singapore-Auckland, lige det glæder jeg mig ikke så meget til), alle de små praktiske detaljer.

No comments: