Monday 16 January 2012

On the road

Jeg har ikke lavet noget særligt andet end at dalre rundt og vente på cykel og lege strandferie, og i går var den færdig. Rent teknisk er det en lyseblå Bauer, med en falsk bobtrailer til alt mit udstyr, cykeltaske til de dagligste nødvendigheder og en lille cykelstyrstaske foran og ellers udstyret med alt hvad hjertet kan begære på en cykel, inkluderet hjelm & matchende neonvest med refleksstriber, lygter (både baglygte på traileren og selve cyklen) og et lille reparationskit, så jeg er sikker at sende ud på vejene.

Freddy, som jeg har besøgt mange gange i hans butik, var også helt glad og rørt over at jeg nu rent fktisk skulle afsted. Det er i hvert fald sjældent at cykelsmeden hjemme på Nørrebro gav krammere. Han er i øvrigt en af ret få der laver bambuscykler,og hvis I synes det er spændende kan I se mere på Bikeys.

Og nu skal jeg pakke og spise og ud på vejen. Vi tales ved om en fire dages tid i Napier.

I'm off, the bike is here, and it's beautiful. Freddy put all parts together and was pretty much just as excited as me about my tour. He makes bamboo bikes too, and if you need anything bike relatede around Gisborne he's definately recommendable. Check his shop and bikes at Bikeys.
All left do is packing up the last bits and have some late breakfast, so that's what I'll do. See you guys in Napier in about four days!

4 comments:

Michael said...

Hei

Tak for nytårsbrev, men vi har jo talt sammen og jeg har set på bloggen. Til lykke med cykel og hænger. Er det en TW Bents kineser Bob klone kan hulet let byttes med et andet 16" BMX hjul, hvis det skulle blive slidt på de lange ture. men jeg tror dette kan blive en god løsning på transporten - og du vil få set en masse.
Kan jeg sende bog til dig på Nomade adressen i Auckland, så du får den videre.

Hilsen
din fader

Nina said...

du kan sende bog til adressen i Auckland, så får jeg den videresendt. Traileren virker fint, det er en kineserklon. Her er mange bakker.

Nina said...

du kan sende bog til adressen i Auckland, så får jeg den videresendt. Traileren virker fint, det er en kineserklon. Her er mange bakker.

Michael said...

Ja, det er vel som at cykle i Norge, så jeg håber, at du har købt en MTB med godt lave gear, når du også skal trække anhænger.
Lad os se fotos af cykkel mv!

Hilsen Far